Ponosni smo da možemo da vas obavestimo da smo u funkciji daljeg olakšavanja integracije na naš payment gateway, interno razvili besplatan modul za WooCommerce, najpopularniju ecommerce platformu koju ima instaliranu preko milion ecommerce sajtova, što predstavlja preko 30% svetskog tržišta.
Svaki put kada izgovorimo rečenicu iz naslova, dobijemo “čudan” pogled od sagovornika. A zatim: “…Kako to mislite? Ali mi ne želimo da pristupamo podacima sa kartica… Mi nismo PCI sertifikovani….”. Dobra vest, za one koji za to još uvek nisu
U poslednje vreme, kada savremena banka, ili servis provajder, žele da vas uvere da su sve informacije o online transakcijama i platnim karticama bezbedne, oni obično koriste reč “tokenizacija”. Mi, s druge strane, više volimo da koristimo preciznije objašnjenje. Tokenizacija
Imati odličan e-commerce sajt, sa proizvodima vrhunskog kvaliteta i konkurentnim cenama, ne znači, nažalost da će i prodaja preko tog sajta biti jednako odlična. Kritičan element za svaku internet prodavnicu, to jest onaj koji najviše utiče na to da li
Mnogi stručnjaci tvrde da funkcionalnost automatskih ponavljajućih plaćanja (recurring payment) predstavlja jednu od najznačajnijih inovacija u svetu online plaćanja. Nismo sigurni da je najznačajnija, ali nema sumnje da je veoma moćna alatka koja služi i kupcima i trgovcima. Pitanje je
Vaši kupci su mobilni – Da li ste i vi ? Era mobilnih uređaja je već počela. Uspešni e-trgovci već znaju šta je potrebno da urade kako bi iskoristili ovaj novi trend. U ovom tekstu ćemo pokušati da sa vama podelimo
U današnjem svetu, u kome broj internet transakcija rapidno raste, istovremeno raste i broj pokušaja prevara. Broj ostvarenih internet kartičnih transakcija koje obave korisnici iz Srbije se svake godine povećava za dvocifreni procenat. Prateći trend rasta, ne bi se iznenadili da
Internet trgovci se pretežno bave praćenjem stope konverzije potencijalnih kupaca u uspešne online kupce. Ali postoji li neko ko prati stopu konverzije trgovaca u uspešno integrisane Internet trgovce ?
Jedna od vodećih svetskih firmi koja posluje na internetu, a koja se prevashodno bavi prodajom luksuznih roba (sportska oprema, obuća, teniski reketi i modna konfekcija), suočena je sa stalnim pokušajima prevara. S druge strane, samim time što su na tržištu
Ako smo realni, priznaćemo da trgovci još uvek gledaju na različite kanale plaćanja kao na neophodnu muku u cilju povećanja prihoda njihovog biznisa. Oni troše značajna sredstva u pokušaju da upravljaju različitim metodama plaćanja, na različitim tržištima i kroz različite