Osnove Internet Trgovine

Svi relevantni statistički podaci dobijeni od Narodne banke Srbije, Zavoda za statistiku i drugih organizacije koje sprovode istraživanja o upotrebi informaciono-komunikacionih tehnologija pokazuju isto – u Srbiji se već godinama beleži značajan porast broja domaćih internet kupaca. Na godišnjem nivou,

Optimizacija stope konverzije trgovaca tokom integracije

Internet trgovci se pretežno bave praćenjem stope konverzije potencijalnih kupaca u uspešne online kupce. Ali postoji li neko ko prati stopu konverzije trgovaca u uspešno integrisane Internet trgovce ?

Možemo li verovati u bezbednost mobilnih plaćanja?

Mobilni uređaji ubrzano postaju centralna tačka u komunikaciji današnjeg čoveka. Sve veći broj ljudi ih koristi za pretragu i obavljanje internet kupovine, pa su tako mobilni uređaji postali i centralna tačka u platnoj industriji. Kupci svakako uživaju u komforu mobilnih

Istorija kreditnih kartica (Infografika)

Ako uzmemo kao tačnu teoriju o postepenom nestanku klasičnih kreditnih kartica i ustupanju mestu mobilnim novčanicima, onda je pravo vreme da se osvrnemo na istoriju platnih kartica od njihovog nastanka do današnjih dana.  Izuzetnu Infografiku možete videti na sajtu : thefinanser.co.uk

Kratka istorija razvoja e-trgovine

Kupovina i prodaja dobara i usluga na Internetu je imala spor početak. Ali kako su digitalna plaćanja postala jednostavnija, brža i sigurnija, trend rasta je brzo povećan. Ove godine se očekuje da e-trgovina prihoduje oko 2 triliona dolara, što je 4

sistem ručnih provera

Upravljanje rizicima kroz sistem ručnih provera

Jedna od vodećih svetskih firmi koja posluje na internetu, a koja se prevashodno bavi prodajom luksuznih roba (sportska oprema, obuća, teniski reketi i modna konfekcija), suočena je sa stalnim pokušajima prevara. S druge strane, samim time što su na tržištu

Terminologija Internet Plaćanja

Iako vam svet internet plaćanja spolja deluje prilično jednostavno, u pozadini se odvija značajan broj kompleksnih radnji. Sve to dolazi u paketu sa nekim terminima za koje verovatno nikada niste čuli. U našem svakodnevnom poslu se često susrećemo sa upravo

Omni-kanalna prodaja je od posebnog značaja za trgovca

Zapitajte se kada ste poslednji put pozvani negde na ručak, a da niste odmah zatim proverili na internetu sajt restorana, njegovu lokaciju, komentare drugih gostiju, pa i jelovnik i cene. Ili se prisetite koliko puta ste u kupovinu nekog specifičnog

walmart

CEO Walmart-a predstavio “omni-kanalnu” strategiju prodaje

Tokom godišnje sastanka sa deoničarima kompanije Walmart, njihov CEO Doug McMillon je poručio da ovaj trgovinski lanac mora odmah “prestati da govori o tzv digitalnim i tradicionalnim prodavnicama, kao da su to dve različite stvari.” Veliki trgovinski lanac Walmart je

prednosti e-trgovine

Prednosti E-Trgovine za Trgovce, Kupce i Društvo uopšte

U ovom članku ćemo pokušati da navedemo osnovne prednosti koje imaju učesnici u elektronskom poslovanju. Te prednosti mogu biti generalno kategorisane kroz prednosti za trgovce, kupce i društvo uopšte.