Šta je to online plaćanje? Ovaj termin se obično koristi za proces kupovine nekog proizvoda/usluge gde se plaćanje vrši preko interneta. Nešto preciznije, online plaćanje predstavlja transakciju izvršenu između kupca i prodavca, kada kupac: pregleda, bira, naručuje i konačno plaća izabranu robu online. Sve se ovo odvija u nekoliko sekundi na sledeći način.
Postoje tri osnovna preduslova neophodna da bi jedno pravno lice moglo da omogući prihvatanje online plaćanja:
Onog trenutka kada kupac izabere dugme “plati”, započinje serija procesa u cilju izvršenja plaćanja. Interesantno je da se svi ti procesi odvijaju u veoma kratkom vremenskom intervalu. Naime, nakon unosa informacija o porudžbini i platnoj kartici, vaša online prodavnica kontaktira Platnu Platformu koja dalje proverava proverava validnost poslatih podataka, koje zatim šalje vašoj Banci Prihvatiocu. Vaša banka kontaktira banku koja je izdala karticu i proverava raspoloživost sredstava na konkretnoj kartici koja je korišćena za plaćanje. Ukoliko nema dovoljno sredstava na kartici, ili ukoliko postoji bilo koji drugi problem sa karticom, banka će odbiti zahtev za plaćanjem, a vaša online prodavnica će dobiti poruku da je autorizacija odbijena tj da plaćanje nije bilo uspešno. Međutim, ukoliko je zahtev odobren od strane banke koja je izdala karticu, vaša banka će tu informaciju poslati Platnoj Platformi koja će vas dalje obavestiti o podacima i statusu prihvaćenog plaćanja, a sredstva na kartici će biti rezervisana (ili odmah naplaćenja) u vašu korist.
Kao pružalac usluge platne platforme, AllSecure daje pristup infrastrukturi koje je trgovcu neophodna kako bi on povezao svoju online prodavnicu sa mrežom banke. Naša platforma omogućava trgovcima prihvatanje različitih online metoda plaćanja, zavisno od toga gde je trgovac registrovan. U Srbiji nudimo prihvatanje plaćanja platnim karticama iz sistema VISA i MasterCard, kao i putem MasterPass digitalnih novčanika. Naši korisnici koji su rezidenti u zemljama EU, pored platnih kartica, najčešće koriste mogućnost plaćanja različitim “alternativnim” metodima plaćanja kao što su Sofort, GiroPay, SEPA DirectDebit, Klarna i ostalo. Platforma u ovom momentu podržava preko 300 različitih načina plaćanja koji se primenjuju u našoj globalnoj mreži. Takođe, platforma podržava sve svetske valute, tako da je našim korisnicima na raspolaganju bilo koja valuta koju podržava banka prihvatioc.
Platforma je razvijena tako da omogućuje plaćanje kroz web ali i različite mobilne uređaje. Kompatibilna je sa različitim programskim jezicima, a imamo na raspolaganju i gotove module za sve vodeće shopping cart sisteme kao što su: Magento, WordPress, PrestaShop, OpenCart i mnogi drugi. Jednostavno povezivanje i spektar funkcionalnosti koje su na raspolaganju našim korisnicima predstavlja, verujemo, značajnu prednost našeg rešenja u poređenju sa konkuretntim sistemima. Tokenizacija (pamćenje kartica), plaćanje jednim klikom, ponavljajuća (recurring) plaćanja, kao i mogućnost da vaš kupac nikada ne bude redirektovan van vaše online prodavnice, predstavljaju našu standardnu ponudu poslednjih nekoliko godina.
Stalno radimo na dodavanju novih funkcionalnosti u cilju omogućavanja našim korisnicima da se što lakše i efikasnije povežu na platformu. Tako smo upravo objavili novi SDK za mobilne uređaje koji dozvoljava transparentnu integraciju plaćanja u iOS i Android mobilne aplikacije. Bez obzira na način povezivanja sa našom platformom, svi naši korisnici imaju pristup jednom od vodećih sistema za prepoznavanje i prevenciju prevara što uključuje preko 120 različitih anti-risk alata, 3D-Secure autentifikaciju i direktnu integraciju u većinu vodećih sistema, kao što je ReD.
Ukoliko želite da pokrenete svoju online prodavnicu ili želite da se raspitate o načinu uvođenja neke od naših funkcionalnosti koje će unaprediti postojeći online biznis, kontaktirajte nas na [email protected] , a mi ćemo vrlo rado da vam damo odgovore na pitanja koja vas interesuju.