Kao kompanija koja ubrzano digitalizuje sopstveno poslovanje, Telekom Srbija poseduje neophodne tehnološke kapacitete i stručnost zaposlenih da bude jedan od nosilaca tog procesa u zemlji i regionu. Isto tako, kompanija u svom poslovanju već primenjuje napredna rešenja koja omogućavaju takvu digitalizaciju, i prve servise primenila je tokom optimizacije sopstvenih poslovnih procesa.
Kako bi korisnicima približili bezbedna plaćanja putem interneta, kompanija je u saradnji sa partnerima iz AllSecure-a omogućila onlajn plaćanja niza sopstvenih usluga. Unapređujući iskustvo korisnika u pristupu digitalnim servisima, mts je omogućio brzu i jednostavnu kupovinu pripejd dopuna, pretplata za različite aplikacije, plaćanje mesečnih računa, kao i brojnih drugih usluga.
Na taj način se, u prethodnom periodu, broj onlajn plaćanja povećao na gotovo 200.000 mesečno, što je odličan pokazatelj ukazanog poverenja usled stalne edukacije korisnika, olakšanog pristupa onlajn transakcijama i uvođenja novih funkcionalnosti, kakva je i snimanje kartice. Ta funkcionalnost omogućava bezbedno čuvanje podataka platne kartice za naredna plaćanja, tako da se svako naredno plaćanje realizuje samo jednim klikom, izborom već ranije sačuvane platne kartice.
Pouzdani partner Telekoma Srbija u razvoju ovog sistema – kompanija AllSecure, pruža našoj kompaniji u ovom procesu usluge savetovanja, sistemskog prilagođavanja, kao i zajedničkog osmišljavanja servisa koji treba da besprekorno odgovori na zahtevna očekivanja korisnika.